top of page
Search

Ceas

Doar pentru o secundă de aş putea să o fac,

Cu haina timpului o să mă îmbrac.

Ca o statuie voi sta de voi fi nevoită,

Doar pentru a sta timpul, doar o clipă.


Să-l pot opri aici şi acum, pentru un moment,

Pentru că greşelile îmi sunt în subconştient.

Nu vreau ca timpul să treacă, pentru că vom muri

Şi vom avea morminte, ce cu timpul se vor înegrii.


Suntem oameni şi nu profităm de prezent,

Ceea ce facem, nu e un lucru deloc eficient...

Ne săpăm singuri mormântul de veci,

Fără să realizăm că deja suntem sub beci.


Prietenii vin şi pleacă, moartea ne ia şi ne lasă,

Singuri fără nimeni pe drum, folosindu-se de a sa coasă

În întuneric stăm de atunci pentru o veşnicie,

Având o stare pe care nimeni n-o va putea descrie.


Ai nostri fraţi, părinţi, prieteni, de-am avut

Vor simţi cu toţii că s-au pierdut, măcar la început.

Vor simţi că brusc, ceva din ei s-a evaporat,

Că lumea, acum, s-a terminat.


Vor fi regrete, ce nu s-au zis la timpul potrivit

Vor simţi că au închis ochii şi de un zid s-au lovit,

Că n-au ştiut, că n-au crezut, că nu ne-au susţinut

Tot ce a rămas acum, sunt doar lacrimi ce s-au aşternut.


Trebuie să oprim timpul pentru o secundă,

Pentru ca timpul nostru, al tuturor, să corespundă.

Să spunem acum şi pentru totdeauna şi oricând putem

Că iubim ceea ce am fost şi ceea ce suntem.


Că nu regretăm cu cine am fost şi ce am făcut

Pentru că altfel prezentul nu l-am fi cunoscut.

Trebuia să fim recunoscători şi dacă n-am fost, să începem să fim

Să începem să trăim viaţa la maxim, fără să ne oprim.


Să trăim, pentru că într-o zi nu vom mai fi aici.

În mormânt când vei fi, nu vei mai putea să te ridici.

Doar pentru o secundă de aş putea să o fac

Cu haina timpului, eu, am să mă îmbrac.




184 views0 comments

Recent Posts

See All

Ultimul favor

Încep dimineaţa apinzând o ţigară, Mă gândesc la noi, la cum eram în acea vară... Doi pe o stradă pustie, luminată de un bec, afară Trăiam momentul, neştiind cum timpul zboară. Iubirea, cu tine am tră

Decizii și decid

Timpul trece și noi ne schimbăm Însă dacă ar fi după mine, unele aspecte rămân.. Inocent ca un copil și firav ca un bibelou, Eu asa simt că este sufletul meu Pe dinafară poate pare de piatră, Dar ac

Post: Blog2_Post
bottom of page