top of page
Search

(Im)perfect

Updated: Apr 13, 2021

Există perfect? Eu nu sunt așa..

Nu sunt perfectă și nici nu mă cred,

Nu vreau să devin, pentru că mă voi pierde.

Voi uita cine sunt și o să trăiesc în minciună,

Nu pot să par perfectă, să joc un rol murdar

Dacă nu mă simt bine și dacă nu sunt eu

Eu nu sunt perfectă și nimeni nu e...

În lume, sunt trecător, la fel ca și tine,

Și am cunoscut mulți oameni, dar toți cu "defect"

E greșit să spui că ești perfect, dar doar atât

Să nu lucrezi mai mult la ce știi și ce e de făcut.

Defect ești ca om, pentru că nu există perfect

Poți fi o versiune mai bună, dar nu și fără defect

Defectele ne fac oameni, și ne fac cine suntem

Fie că e vorba de acnee sau de vreo pată,

De un alt defect fizic sau vreun defect moral...

Nu judec și nici tu nu ar trebui să o faci

Spun doar că deseori, aceste lucruri se pot mima

Unii le ascund încercând să fie perfecți,

Acest lucru îi fac doar să fie nesiguri pe ei

Să joace un alt rol în faţa întregii lumi,

Să nu mai fie criticați, înjurați sau orice altceva

Putem mima că suntem perfecți, dar cine ne crede?

Și așa avem o viață, cum vrem să o trăim?

Să fim noi înșiși sau perfecți fără să fim?

68 views0 comments

Recent Posts

See All

Ultimul favor

Încep dimineaţa apinzând o ţigară, Mă gândesc la noi, la cum eram în acea vară... Doi pe o stradă pustie, luminată de un bec, afară Trăiam momentul, neştiind cum timpul zboară. Iubirea, cu tine am tră

Decizii și decid

Timpul trece și noi ne schimbăm Însă dacă ar fi după mine, unele aspecte rămân.. Inocent ca un copil și firav ca un bibelou, Eu asa simt că este sufletul meu Pe dinafară poate pare de piatră, Dar ac

Post: Blog2_Post
bottom of page