top of page
Search

Merit, acum și mereu

"De ce sunt aici?" mă întreb și nu-mi răspunde nimeni, Sunt trist pentru că un loc nu-mi găsesc în lume, Pentru că fac tot ce pot, iar lumea.. ea nu observă Nu văd că mă chinui și sunt între două lumi... Nu au observat că m-am schimbat, că sunt alt om, Că sufăr și că o mască mi-am pus, ei nu văd dincolo de ea... Mă doare, dar știu că voi trece peste, e doar o perioadă Voi fi mai bine, timpul... le va vindeca pe toate Nu simt asta acum, mă simt pierdut, cam rătăcit Dar știu că atunci când ceasul va arăta o nouă oră Voi fi mai bine, și îmi voi cunoaște scopul.

46 views0 comments

Recent Posts

See All

Ultimul favor

Încep dimineaţa apinzând o ţigară, Mă gândesc la noi, la cum eram în acea vară... Doi pe o stradă pustie, luminată de un bec, afară Trăiam momentul, neştiind cum timpul zboară. Iubirea, cu tine am tră

Decizii și decid

Timpul trece și noi ne schimbăm Însă dacă ar fi după mine, unele aspecte rămân.. Inocent ca un copil și firav ca un bibelou, Eu asa simt că este sufletul meu Pe dinafară poate pare de piatră, Dar ac

Post: Blog2_Post
bottom of page